רדיו קול חי במקום הראשון

    אסתי חדד Comments Off on רדיו קול חי במקום הראשון
    21:37
    15.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on פרסום ראשון: הדיל המבריק הוצע כבר לפני כמה חודשים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סקר .T.G.I שהתפרסם הבוקר קובע: רדיו 'קול חי' ממשיך להוביל את המדיה החרדית עם שיעורי ההאזנה הגבוהים ביותר מבין התחנות הפונות לצבור הדתי חרדי. 4.2% מאזרחי ישראל הבוגרים מאזינים לרדיו קול חי.

    רדיו 'קול חי' הינה התחנה היחידה הפונה לכלל המגזרים והזרמים בצבור הדתי והחרדי. המוניטין הרב שנצבר ב16 שנות שידורים ממשיך להוכיח את עצמו ולאפשר ליצור תמהיל תכניות מנצח ושדרנים המייצגים את כלל הצבור.
    רדיו 'קול חי' פועל בליווי של גדולי ישראל ומקפיד על שמירת כללי ההלכה ללא פשרות. מגוון התוכניות בלוח כולל חדשות כלליות וחדשות מגזריות, יומנים ואקטואליה, שיעורים תורניים, שאלות ותשובות עם רבנים ופוסקים, הפקות מקוריות, תכניות מיוחדות לחגים ובמועדים יהודיים, תכניות לנשים ולמשפחה, משחקי רדיו, תכניות ותסכיתים לילדים, תחרויות ותכניות ריאליטי רדיו, מוזיקה יהודית וחסידית, שיחות עם מאזינים, פעילויות ושידורים מהשטח.

    מנכ"ל רדיו 'קול חי', עידו ליבוביץ: "סקר TGI האחרון מוכיח כי רדיו 'קול חי' היא תחנת הבית של המגזר החרדי, ומזה שש עשרה שנה שומר על כוחו ומרחיב את קהל מאזיניו, נמשיך לשדר למאזיני המגזר הדתי והחרדי תוכניות איכותיות ומהדורות חדשות מקצועיות".



    0 תגובות